کمپین ستاره ها

شرکت مادیران در راستای فعالیت های مددجویانه و انسان دوستانه اقدام به حرکتی نو در آستانه نوروز 1395 نمود. به این ترتیب که برای پرهیز از هزینه های گزاف چاپ هدایای تبلیغاتی بلااستفاده و بی تاثیر به حال جامعه و چه بسا مخرب طبیعت، شرایط لازم را برای حضور همه هم میهنان گرامی، چه افراد و سازمانها را فراهم کرد تا با یک دکمه، ستاره امید جمع کثیری از مددجویان تعدادی از موسسات خیریه و … را روشن کنند.

۱۵ اسفند ۱۴۰۰

دکمه های سحر آمیز – ستاره های مهر آمیز

ما در ادامه تجربه خوشایند سالهای گذشته در پرهیز از هزینه های گزاف چاپ هدایای تبلیغاتی بلااستفاده و بی تاثیر به حال جامعه و چه بسا مخرب طبیعت، قصد داریم با تشریک مساعی، اهداف و مسئولیتهای اجتماعی خود را اثربخش تر و کارآمدتر به انجام برسانیم. به این منظور شرایط لازم را برای حضور همه هم میهنان گرامی، چه افراد و سازمانها را فراهم کرده ایم تا با یک دکمه، ستاره امید جمع کثیری از مددجویان تعدادی از موسسات خیریه، شامل بنیاد امور بیماری های خاص، موسسه خیریه نیک آفرینان غدیر، مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد و خدمات بهزیسیتی وردآورد را روشن کنند و همه با هم با لبهایی خندان و دلهایی خوش به استقبال نوروز 1395 برویم.
برای شرکت در این اقدام نوعدوستانه، کافی است به سایت stars.maadiran.com مراجعه بفرمایید و به هر تعداد که تمایل دارید کارت تبریک بخرید. بسته های کارت به منظور کمک مستقیم به موسسات خیریه یاد شده طراحی شده است. با خرید هر بسته، مبلغ مربوطه به انتخاب شما بین این موسسات تسهیم می شود.
علاوه بر بسته مجازی، امکان دریافت یک بسته کارت تبریک واقعی هم وجود دارد. هر یک از کارتهای این بسته را که مزین به آثار هنری هنرمندان معاصر ایرانی است، می توانید برای هر کدام از دوستان و خویشاوندان خود ارسال و آنها را از این طرح آگاه فرمایید. در این بسته، یک دکمه به نام [دکمه جان] برای نصب روی لباس به نشانه مشارکت در این طرح دریافت می کنید.
فهرست نام سازمان های مشارکت کننده، مجموع مبلغ گردآوری شده و اخبار مربوطه دائما در سایت به روز می شود. در پایان طرح نیز، اخبار جزئیات مبالغ اهداء شده به موسسات خیریه، از طریق سایت به اطلاع هم میهنان ارجمند می رسد.
ما به لطافت احساس هم میهنان بزرگوار و دوراندیشی مدیران توانمند کسب و کارهای ایرانی ایمان داریم و مطمئن هستیم با مشارکت شما، نوروز امسال را متفاوت برگزار خواهیم کرد.


دیدگاه کاربران

captchatoken