حفاظت از محیط زیست، حفاظت از زندگی

گروه مادیران در راستای اینکه حفاظت از محیط زیست را یکی از وظایف و تعهدات خود می داند، به طور مستمر در این مهم اقداماتی را انجام داده است. یکی از این برنامه ها صعود به کوه های درکه و پاکسازی آن با حضور پرسنل بوده است.

۱۵ اسفند ۱۴۰۰

حفاظت از محیط زیست، حفاظت از زندگی

تجربه جهانی نشان داده است که حفظ محیط‌ زیست امری پیچیده و دشوار است و نمی‌توان مسئولیت این امر خطیر را صرفاً بر دوش یک سازمان یا ترکیبی از چند نهاد دولتی قرار داد. شرکت ها، موسسه ها و آحاد مردم می‌توانند به یکی از بازوهای مؤثر در امر حفاظت از محیط زیست تبدیل شده و خود نقشی بسیار مهم و اساسی در جلوگیری از تخریب روزافزون محیط زیست و معکوس کردن این روند برعهده بگیرند.
در همین راستا گروه مادیران بر پایه احساس تعهد، این مهم را از وظایف و ماموریتهای خود در حوزه مسئولیت اجتماعی دانسته ، کمر همت بسته تا به نحو شایسته دین خود را به جامعه ، اقتصاد و صنعت ادا نماید. این مسئولیت به صورت مستمر و در قالب برنامه هایی از قبیل برگزاری جشنواره ‘یوز’ و همچنین سرمایه گذاری در شرکت کیمیا شیمی زنگان (تولید کننده پلیمرهای گیاهی قابل تجزیه در محیط زیست با منابع تجدید پذیر مانند نشاسته ذرت و همچنین ظروف یکبار مصرف با ورق های گیاهی ) و … در برنامه ریزی های کلان گروه در نظر گرفته شده است. دربرنامه ای دیگر و در نخستین روز از دومین ماه پاییز95 گروه مادیران با شعار ‘حفاظت از محیط زیست؛ حفاظت از زندگی ، حفاظت از فردا’ با حضور پرسنل خود تور یک روزه ای را ترتیب داد که طی یک برنامه تفریحی و جذاب با هدف پاکسازی محیط زیست به کوه های درکه صعود نموده و به پاکسازی آن پرداختند.


دیدگاه کاربران

captchatoken