۸ ارديبهشت ۱۴۰۱

تعهد ما به مشتریان

1. خرید ایمن از Maadiran.com

نرم افزار مطمئن سرور مادیران تمامی اطلاعات شخصی مشتریان از جمله نام، سفارشات و آدرس آنها را رمزگذاری می کند. تمامی حروف واردشده به بیت های کد تبدیل شده و پس از رمزدهی ازطریق اینترنت ارسال می شوند.

2. هزینه های ارسال

مادیران از سریع ترین و کم هزینه ترین روش برای ارسال سفارشات مشتریان استفاده می کند. ما با تحقیقات بسیار برروی شرکت های پستی و نحوه تحویل مرسولات آنها، بهترین سرویس دهی را با قیمت های رقابتی انتخاب نموده ایم.

3. امکان بازگرداندن سفارشات ازطریق Maadiran.com

درصورتیکه مشتریان به هردلیلی از خرید خود ناراضی باشند، می توانند کالای خریداری شده را طی 7 روز کاری از تاریخ تحویل سفارش به شرط عدم آسیب دیدگی یا تغییر (بسته بندی و برچسب پلمب آن باز نشده باشد)، به شرکت بازگردانده و مبلغ خود را به صورت کامل دریافت کنند.

4. ارتباطات بازاریابی و به روزرسانی ها

به عنوان یکی از مشتریان، اعضاء سایت یا رقبا، هرچندوقت یکبار ایمیل هایی شامل پیشنهادات خاص یا اخبار و خدمات جدید مادیران را دریافت خواهید کرد. امیدواریم این اطلاعات و به روزرسانی ها برایتان جالب توجه باشد. درصورتیکه تمایلی به دریافت ایمیل های فوق الذکر نداشته باشید می توانید تنظیم آن را در قسمت ‘مدیریت دریافت اطلاعات’ تغییردهید.

5. رعایت حریم شخصی

ما متعهد به حفاظت از اطلاعات شخصی شما می باشیم. اطلاعات واردشده مشتریان به لحاظ شخصی سازی و پیشرفت تجربیات خرید آنها از مادیران بسیار حائز اهمیت است. ما از اطلاعات مشتریان درجهت سازماندهی سفارشات، ارسال کالاها ، ارائه خدمات، ارزیابی پرداخت ، اطلاع رسانی مرحله سفارش گذاری، نوع محصول و خدمات آن، پیشنهادات ویژه و به روزرسانی موارد ثبت شده استفاده می نماییم. حفظ و نگهداری حساب کاربری و سایر اطلاعات ثبت شده شما از قبیل فهرست علاقمندی ها، گزینه های دیده شده و همچنین مشتریان و خدمات پیشنهادی شما بر عهده ما می باشد. مادیران از اطلاعات مشتریان در راستای بهبود محصولات و عملکرد خود استفاده کرده و از هرگونه سوء استفاده احتمالی از اطلاعات فنی و لجستیک وب سایت یا تقلب و کلاهبرداری جلوگیری خواهد کرد. برای آگاهی بیشتر لطفاً قسمت ‘حفظ حریم خصوصی’ را مطالعه بفرمایید.

6. رسیدگی به شکایات

ما به تمامی شکایات ارائه شده در خصوص Maadiran.com رسیدگی کرده و از آنها در راستای بهبود عملکرد و سرویس دهی خود استفاده خواهیم کرد. شما مشتریان محترم می توانید انتقادات و پیشنهادات خود را ازطریق تماس با تیم رضایت مشتری مادیران به گوش ما برسانید.


دیدگاه کاربران

captchatoken

نظرات

  1. حلیمه اینانلو 1 year پیش
    00

    بسیار عالی یخچال خوب وجاداری میباشد باقیمت مناسب

  2. حسین رضایی 1 year پیش
    00

    بسیار عالی

  3. جعفر رفیعی 1 year پیش
    00

    سلام…وقت بخیر..بنده یک دستگاه تلویزیون 725 TCL در تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۲ خریداری کردم و توسط نمایندگی شرکت نصب نمودم و در سایت شرکت هم ثبت نام کردم ولی تا به حال جایزه نقدی آن را دریافت ننمودم …لطفا پیگیری کنید