اولین سمینار کولرهای گازی تی سی ال برگزار شد

برگزاری اولین سمینار کولرهای گازی تی سی ال در گیلان

شرکت تی سی ال هم اکنون رتبه سوم فروش کولرهای گازی را در جهان به خود اختصاص داده و در صدد افزایش سهم خود از بازار کولرگازی در ایران می باشد.

روز چهارشنبه بیستم اردیبهشت ماه، اولین سمینار کولرهای گازی تی سی ال در هتل کادوس شهر رشت با حضور جمعی از نمایندگان استان گیلان برگزار گردید.

سمینار کولرهای گازی تی سی ال

این مراسم با هدف معرفی محصولات و تکنولوژی های جدید شرکت تی سی ال در حوزه کولرگازی و ارتقاء دانش تخصصی در مورد این محصول برگزار شد. سمینار کولرهای گازی تی سی ال در میان جمعی از مدیران شرکت لوازم خانگی مادیران و همچنین مدیر برند منطقه ای شرکت تی سی ال برگزار شد.

دستاوردهای جهانی تی سی ال

در ابتدا پس از معرفی شرکت مادیران، شرکت تی سی ال و دستاوردهای جهانی آن در حوزه های مختلف به حضار معرفی گردید و پس از آن محصولات و تکنولوژی های جدید آن شرکت در حوزه تهویه مطبوع معرفی شد.

 اولین سمینار کولرهای گازی تی سی ال

در ادامه، محصولات سال جاری و سال آینده و ویژگی های منحصر به فرد آن معرفی و به نقش و اهمیت نمایندگان فروش در عرضه و شناساندن هر چه بهتر برند و کالا در سطح استان تاکید ویژه شد. در بخش اختتامیه نیز از چند تن از نمایندگان استان تقدیر و قدر دانی بعمل آمد.

سری جدید محصولات و کولرهای گازی تی سی ال با تکنولوژی روز دنیا و امکانات بسیار ویژه، برای فصل آتی و با ضمانت مادیران به بازار عرضه خواهد شد.


دیدگاه کاربران

captchatoken