برگزاری اولین دوره مسابقات دو و میدانی مادیران

نخستین دوره مسابقات دو و میدانی در شهرک صنعتی هشتگرد با حضور ۳۳۰ ورزشکار آقا و خانم از پرسنل شرکت‌های زیرمجموعه مادیران برگزار شد که دوندگان بین میدان مادیران تا میدان خلیج فارس به طول ۱۸۰۰ متر به رقابت پرداختند.

در این دوره از مسابقات ۲۷۷ پرسنل آقا از شرکت‌های صنایع الکترونیک، صنایع پلاستیک و پشتیبانی فروش مادیران حضور داشتند که در پایان این رقابت‌ها محمد رشوند آوه، سالار سلیمی و علی قشلاقی رضایی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند. آقایان سجاد سلطانی، حسام‌الدین بیات، سوران محمدپور، امجد ولی‌پور، جواد جوادی، امیر محمد منصوری و امیرحسین نورمحمدی به ترتیب جایگاه چهارم تا دهم قرار گرفتند. همچنین در بخش شرکت‌کنندگان بالای ۴۰ سال آقایان سید امیرحسین موسوی، عمران شمخانی و مهدی حکمت‌فربه ترتیب اول تا سوم شدند.

در رقابت‌های بانوان ۵۰ نفر شرکت‌کننده حضور داشتند که در پایان خانم‌ها مینا غلامی، مینا آریان‌مهر، حانیه درخشان، فاطمه منصور روستا و سیده سمیرا هزارخانی به ترتیب در جایگاه اول تا پنجم کسب کردند. در بخش برندگان بالای ۴۰ سال نیز خانم‌ها راحله پیری، فرشته زرریز و لیلا حمزئی اول تا سوم شدند.

به کلیه برندگان جوایز نقدی اهدا شد.


دیدگاه کاربران

captchatoken